Pages

Tuesday, May 20, 2014

Ros Jepun Berhantu !!

Ros Jepun ni mmg berhantu. Nape aku ckp cenggitu? sebab sejak aku joint kelab pencinta Ros Jepun kat Facebook terjebak sakan aku . setiap hari ternganga tgok gmbar ros jepun ahli² kelab.  Tak cukup ngan cuma ternganga... aku beli plak tu keratan² ros jepun dari ahli yang sudi nak menjual. 
setakat ni dah 3 kali aku beli dalam msa 2hari huhuhuhu
 Ni yang 1st aku sampai dengan Poslaju.  Siap bagi Free lagi tu yang aku happy sangat tu
 Warna Oren bunga ni , aku pilih yang jenis bunga selapis.

Balik kerja terus lah aku mencucuk dalam pasu.. takut mereka hydration plak kan. yang F.O.C tu memandangkan sket sejemput jek aku cucuk dalam cawan plastik yang aku convert kan jadi pasu comel le kononnya..  :)

Yang ni plak order aku yang 2nd. trip ni byk aku order.. 
 bunga warna oren ada.. kuning ada.. purple ada.. pink pun ada.. banyak nih..
 ada sket rupa macam kangkung baru bli kat pasar kn? huhuhuhuhu....
 2nd trip ni aku lupa nk amik gambar bila dh siap menanam dalam pasu.

Pastu ada gak aku gi beli kat nursery 2 pasu RM15.. mahal ! tapi aku beli gak..


ni jenis Hybird ke apa ntah nama dia.. bunga dia jnis besar & tahan mengmbang smpai malam katanya.



4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. beli dgn saper, sy pun nak beli gak lah. memang gila RJ sekarang ni. sy dah ada 8 color skrg ni...

    ReplyDelete
  3. Anak duku, saya nak beli benih ros jepun.. Blh saya dapatkan email u?

    ReplyDelete
  4. Maaf tumpang blog. Sy ada 10 jenis pokok bunga rose jepun. Kalau berminat sy ada jual keratan. 10 keratan 1 jenis RM2.kalau berminat email sy di shaifful870917@gmail.com

    ReplyDelete