Pages

Thursday, May 15, 2014

Ros Jepun

Aku ni baru jek berjinak² ngan ros jepun ni ha.. memula tu biasa² jek rsa, tak de lah minat sgt . Tapi sekali dia dah start berbunga... eh? cantik plak aku tgok.
 Tapi warna ni jek lah yang ada nye pun..dapat pun dari kawan baik aku Azura Zulkifli. dia ah yang membagi keratan ros jepun ni kat aku dulu. disamping bunga² lain gak + baja gemuk & baja bunga skli dia sponsor.. baik btol kan hehehehhehe...
Time dia berbunga mmg perasan mcm ala² English cottage plak rumah aku (aku jek lah yg rasa ye..org lain tak pandang pun gaknya..)

Eh, dalam pada aku ingat org lain tak pandang ros jepun aku ni, sempat plak org mencurik.. adeehh.. nape lah ngan jiran aku sorang ni.. mmg problem lah si jiran ni tau. bosan aku. 

Ye..aku faham mngkin dia brkenan tgok ros jepun ni brbunga.. comel..cantik..naik hormon² kewanitaan dia gaknya bila tgok ros jepun ni. nafsu nk menanam meluap² dh gaknya.. dgn rakus kluar pintu pagar gi ragut ros jepun dlm pasu aku. cepat² tanam dlm pasu dia & letak plak atas tembok sebelah pasu aku..pastu msuk rmh dok dendiam tepi tingkap. weeyy acii..ko dah kenapa ?? 

mintak bebaik ngan aku pe salah nye kn..yg dia gi cabut + sodok ngan tanah² skli knpa? klu bgtau aku kn bleh aku kerat & bgtau just cucuk jek dlm tnh. tak yah bedal hangkut ngan tnh² dia (konon nk yg berakar lah tu..) 
lembu kambing pun ragut rumput jek tau..tak de sampai ngopak akar + tnh skli.
Sabar jek lah...

No comments:

Post a Comment