Pages

Thursday, February 26, 2009

Magic Kit Epal...

Ni nama dia MAGIC KIT...pe yang magic nye?? bagi aku benda ni x de ah se'magic' mana pun.. cuma harga dia jek ah yang magic...RM299 utk satu beg nih. Btol2 magic tu...hehehhehe..

Walaupun harga dia mmg 'magic' tp aku beli gak..sbb?? sbb pe lagi..sbb aku mmg minat ah hehehehhehehehhe....ni lah komponen2 yang trdpt kat dlm Magic Kit nih.
ada 14 jenis tapak berlainan fungsi.
Tapak kedut, tapak jahit tepi, tapak sembat, tapak sulam, tapak quilt...dll. Perrgghhh...juling mata aku masa first time bukak set Magic Kit nih. aku pun belum habis study lagi ttg mcm mana nak guna tapak2 ni semua.

Hubby pun tak bising aku beli eksesori mesin jahit ni semua. Dia tak de pulak kata membazir..hehhehehe..dia x bising, aku pun menjadi-jadi ah..kalau mintak kat dia grenti sampai lutut aku tumbuh rambut pun belum tentu dia setuju nak beli kn..huh...tp dia baik...sentiasa beri sokongan moral kat aku... I Lap U ah Abeng (aku mmg selalu panggil dia Abeng..dia gelak jek kalau dgr aku panggil dia gitu..)

2 comments:

  1. salam..nak tanyeee...tapak2 ni semua boleh guna utk mesin ape ye?kalo nak cari tapak kedut tu,MESIN BROTHER..katne ye blh cari?tQ..sharing is caring~~

    ReplyDelete
  2. w'salam.
    tapak ni utk msin epal. tp bleh msuk kat msin brothers gak.
    klu tapak kedut utk brothers bleh try gi kat kdai yg jual msin jahit & aksesori jahitan. grenti ada smua benda, yg tak kita kenali pn wujud. ;P

    ReplyDelete