Pages

Friday, May 28, 2010

Rutin aku seharian

Antara paparan kisah tugas aku seharian heh pagi² celik mata :

#1 - Turun tingkat bawah, cuci mangkuk kucing. sedia kan sarapan kucing tu .
pastu tengok toilet kucing tu, kalau ada ketul²..kasi sodok + buang. jadi makcik
cleaner ah aku pagi² kn..

#2 - Pastu siap² diri untuk gi kerja.

#3 - Start enjin SAGA BLM biru laki aku... masuk rumah semula

#4 - Kacau susu untuk sarapan SaRRa..

#5 - Naik tingkat atas semula, kejut kan Prinses SaRRa.. dukung belakang bawak turun &
masuk kan dalam kereta baba dia.

#6 - Gerak ke Sweet Duku..

#7 - Sampai opis, kerja mcm biasa.

#8 - Tengahari time lunch, balik rumah sekejab.. sidai kain baju yang aku dh basuh malam
nya. Solat zuhur

#9 - Balik kerja gi Sweet Duku, ambil prinses SaRRa. bual² ngan family sket.. pastu makan
apa² yang ada.. balik Nusantara.

#10 - Angkat kain baju pastu solat asar..

# 11 - Lepas kan kucing..basuh lagi mangkuk dia. bagi makanan baru.

# 12 - Maghrib...pas solat lepak kat bawah sambil lipat baju. cuci baju jugak sekali.

# 13 - Solat isyak, buat class ngaji & BI untuk Prinses SaRRa.. pastu tido...

Gitu ah rutin aku seharian. kalau Abe Lee ada, boleh gak ah aku berjimba² anak beranak berjalan malam².. ni sementara tinggal berdua jek nih, aku kena ah bersabar..kang kalau aku keluar malam² kang serempak plak ngan mak lampir..keras aku..

No comments:

Post a Comment