Pages

Thursday, January 20, 2011

Akhirnya.. kini pasti...

Fuuuhhhhhssss....siap gak passport SaRRa...
Aku buat passport ni 18hb Desember 2010. aku bru dapat collect 18hb Januari 2011..
Satu bulan !!!!!!! patut ke gitu? dah jadi tapai ke apa passport ni kat imegrasen tu. Oowwhh.. sesungguh nye tahap kesabaran aku mmg tinggi.

Ni smua gara² Baba SaRRa bukan org semenanjung...so dapat lah surat cinta ni ha...
eh..sori..surat cinta ni tergolek plak hehehhehe..aku x reti nk kasi tegak lah.



Kata proses 5 hari bekerja utk urusan Sabah & Sarawak. lepas 8hari imegrasen call aku, bgtau imegrasen Sabah request copy ic bapa. pastu aku kena hntr copy ic tu kat imegrasen Johor brserta ic original.
Eehh??? dasat nye prosedur ! ganasss ... ingat ic beli ke pe? philipin mari?


Pastu, senyaaapppp... jek. tak de khabar brita. aku call pejabat imegrasen Johor..smpai ke imegrasen Kota Kinabalu pun aku call. masyaallah....Sabah kata tak terima permohonan aku tu. aku call blik Johor, inform kat diorng. aku plak yang jadi kerani imegrasen. hampeh btol.

Dah bermodal aku tipon smpai ke Sabah, 18hb Januari 2011 aku berjaya dapat kan SaRRa passport antarabangsa Malaysia..yeeeehhhhaaaa....

Aku puas hati, rasa berbaloilah usaha & susah payah seorang Mama utk anak nye.. heheheheh..

No comments:

Post a Comment