Pages

Friday, March 6, 2009

Side Income - Belina

Memandangkan ekonomi sedang gawat sekarang, aku pun memula kan bisnes kecil-kecilan ku yang pertama...
Aku jadi agen pengedar produk BELINA. Produk berasas kan susu kambing & bahan² semulajadi dari New Zealand.


Inilah antara stock yang aku ada :-
Stock² semua memang WAJIB aku simpan kat dalam bekas bertutup gini :-
sebab, kalau tak habis semua sabun tu jadi mangsa SaRRa le jawab nya. Tgok lah tu, pantang nampak bekas tu terbuka, comel jek tangan dia dok ambil..

Haa..ni My Assistant tengah kira stock hehehehehhehehehe...
SaRRa tengah semak buku bill...
Sekarang aku tengah giat mempromosi kan Ainna Amna Store kat internet. Kalau orang tak tahu, macam mana bisnes nak jalan betul tak? tak pe...slow²...INSYALLAH berjaya.

No comments:

Post a Comment