Pages

Wednesday, July 17, 2013

Kerana mu Jiran

Aku ni berjiran ngan org  jnis x reti nk hormat kawasan rumah org lain pastu suka suki jek nak marah anak aku. bab marah anak tu yg aku x leh terima sgt tu. benci + meluat gile aku ngan org sebelah ni.
sebab dah benci sgt maka aku amik keputusan buat tembok...
 Ni pekerja² kontraktor yang tak puasa sedang tekun buat kje memasing.
 Haaa.. yang baju putih tu bkn salah sorang dari mereka ye.. yang tu tuan rumah.
 Dengan lengit nye si tuan rumah baru balik dari site. Nuuunn jauh tu kreta kitorng warna biru parking jejauh. tak mo mnggangu org nk buat kerja le kata nya...


 Ni ekon. sangat² tak de kena mngena ngan jiran sebelah menyebelah. Baba lah pnya nafsu serakah ni, beli ekon sampai dua.
Ammar Raid mengintai di pintu.

Ammar Raid & SaRRa  tengah tgok kartun .

 tetiba Ammar Raid terprasan ada plate utk wiring ... ah, siap lah jab lagi ni.

 sementara abang² ekon ni pasang ekon kat bilik aku....anak² aku plak dh bersilat bagai dah kat bawah main barang² tu smua..

 sori lah bebanyak ye abang² ekon, anak² aku mmg tak leh tgok benda tersusun elok kat satu tempat.

 asal tak menyebat sesama sendiri dah le.
 sesapa yang nk dtg wiring kat rmh aku ni kena banyak² le bersabar heh. klu anak² aku duduk dendiam aku plak yang susah ati. sbb anak² aku blom pernah lg duduk dendiam.. bebaik..snyap² gitu.
bdk² ni snyap time tido atau pn demam jek. 
tak pe lah.. janji korang happy ...

No comments:

Post a Comment