Pages

Friday, June 22, 2012

besar suda...


B'day Shahrezza Ammar Raid bin Rosli.

 Ammar umur setahun...besar suda dia kan..

tak beli kek sebab nnti tak abis, bazir jek. so aku gi makan² kat Singgah Selalu depan Dangga Bay. Lepaks² jek, tak de buat pe.
Tetiba Ammar merampas sudu dari tgn aku, aku ingat dia  nak suap makanan sendiri...
Rupanya dia nak mengetuk pingan...Oooiitt... nasik aku !!......
 Shahnaz Amna Rasyiqah - b'day dia bln spoloh..lambat lg. tiap kali  nk gi makan kat luar aku kena cari restoran yg ada western menu. sarra ni tak tahu lah kenapa, tak berminat langsung dangan nasik. apatah lagi klu tomyam²..pataya² ni smua.

so, ni lah mknan sarra mlm tu  - fish & chip.
 dan menu wajib nya.. ABC special yang ada eskrem setongkol bertenggek kat atas ABC ntah hapa² jek.
sarra mcm biasa lah, bila perut dia dah kenyang, hati nya pn sangat senang..maka dia kan start berjalan-jalan dengan suka hati nya kesana- kemari.
 aku soh duduk.. sarra tak mo, dia degil².. geram jek aku tgok budak ni tau.

Ammar tgh di hingap kesenokkan .

ok, JOm balik...nasik aku pun dah selamat ammar tabur di serata meja , selambak kat atas lantai.
Sampai rumah semua ngantuk..tido jek terus.




No comments:

Post a Comment