Pages

Wednesday, April 29, 2009

SaRRa yang rajin

Ini kat rumah baru, N121 Tmn Murni Indah, Telaga Daing, Seberang Takir, 21300 Kuala Terengganu, Terengganu.

Ni gambr lama ... masa ni balik je kerja, mengeluh panjang sebab makanan ikan jiran sebelah sudah tumpah kat depan rumah kitorang. Rasanya ada kucing langar & jatuh kan lah tu. Huh.. BAD CAT !!
Aduuuuhhhhhh...belum pun sempat masuk rumah dah nampak benda tu berterabur kat lantai beranda. Serta merta perasaan 'penat' tu terasa. Hubby pulak belum balik kerja lagi, nampak nya aku lah yang kena kemas benda tu.
Nasib baik lah ada anak dara yang sangat rajin & memahami mama dia..SaRRa. =) rajin betul dia, dengar je mama dia mengeluh terus dia berlari² capai penyapu & start menyapu. hilang rasa 'penat' sebab terhibur tengok gelagat SaRRa.


Puas dia menyapu, dia gi pijak² pulak makanan² ikan tu huhuhuhuhuhuhuhu.....
Banyak tu yang tumpah...hidung tak tahan dah hidu bau makanan ikan...




Ini lah botol makanan ikan tu. tension betul di buat nya...ada separuh aku masuk kan semula dalam botol ni, selebih nya aku buang jek..malas ah..


Lepas siap menyapu tu semua, baru lah boleh start sidai kain baju. Huh..lari budget masa aku..
Tak lama lepas tu, hubby balik...cerita kat dia, dia gelak kan jek...huh, sampai hati. =(

1 comment:

  1. ble la aku nak da anak laki?bleh amik jadi menantu..lawa pun lawa, rajin pun die, menyepah pun die..ckp pakej..:D

    ReplyDelete